Ulozeni, ridici mechanismus SIDEM 807615
Díly ověříme podle VIN
- Kategorie: Uložení, upevnění
- Výrobce:SIDEM
- Katalogový kód:807615
- EAN:5413978185375
- Dostupnost:skladem
- Vaše cena: 311 Kč včetně DPH
- (257 Kč bez DPH)
- vyska ( v mm ):42
- montovací strana:zadní, přední osa
- vnitřní průměr [mm]:18
- Vnějżí průměr [mm]:50
- Typ spojení:příčné rameno
- typ ulozeni:gumo-kovove lozisko
- CITROËN 3523 AR
Foto | Název | Cena | ||
---|---|---|---|---|
![]() |
Ulozeni, ridici mechanismus DELPHI TD559W skladem 6 | DELPHI |
238 Kč
197 Kč bez DPH
|
|
![]() |
Ulozeni, ridici mechanismus FEBI BILSTEIN 26127 skladem 6 | FEBI BILSTEIN |
267 Kč
221 Kč bez DPH
|
|
![]() |
Ulozeni, ridici mechanismus FEBI BILSTEIN 48622 skladem 2 | FEBI BILSTEIN |
636 Kč
526 Kč bez DPH
|
|
![]() |
Ulozeni, ridici mechanismus LEMFÖRDER 38203 01 skladem 3 | LEMFÖRDER |
324 Kč
268 Kč bez DPH
|
|
![]() |
Ulozeni, ridici mechanismus MEYLE 11-14 610 0010 skladem 5 | MEYLE |
303 Kč
250 Kč bez DPH
|
|
![]() |
Ulozeni, ridici mechanismus TRW JBU702 skladem 6 | TRW |
262 Kč
217 Kč bez DPH
|
|
![]() |
Ulozeni, ridici mechanismus LEMFÖRDER 28896 01 na telefonní dotaz | LEMFÖRDER |
369 Kč
305 Kč bez DPH
|
|
![]() |
Ulozeni, ridici mechanismus MOOG CI-SB-2210 na telefonní dotaz | MOOG |
277 Kč
229 Kč bez DPH
|
- FIRST LINE FSK6417
- MOOG CI-SB-10715
- OCAP 1215620
- OPTIMAL F8-7912
- QUINTON HAZELL EMS8244
- RTS 017-00514
- RUVILLE 986619
- SWAG 64 92 6127
- TRISCAN 8500 38804
- VAICO V22-1062
- CITROËN C5 I (DC_) 1.8 16V (DC6FZB, DC6FZE) (85kW)
- CITROËN C5 I (DC_) 2.0 16V (DCRFNC, DCRFNF) (100kW)
- CITROËN C5 I (DC_) 2.0 16V HPi (DCRLZB) (103kW)
- CITROËN C5 I (DC_) 2.0 HDi (79kW)
- CITROËN C5 I (DC_) 2.0 HDi (DCRHYB) (66kW)
- CITROËN C5 I (DC_) 2.0 HDi (DCRHZB, DCRHZE) (80kW)
- CITROËN C5 I (DC_) 2.2 HDi (DC4HXB, DC4HXE) (98kW)
- CITROËN C5 I (DC_) 3.0 V6 (DCXFXC, DCXFXF) (152kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 1.8 16V (DE6FZB, DE6FZE) (85kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 2.0 16V (DERFNF, DERFNC, RERFNC) (100kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 2.0 16V HPi (DERLZB) (103kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 2.0 HDi (80kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 2.0 HDi (DERHSB, DERHSE) (79kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 2.0 HDi (DERHYB) (66kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 2.2 HDi (DE4HXB, DE4HXE) (98kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 3.0 Carlsson (173kW)
- CITROËN C5 I Break (DE_) 3.0 V6 (DEXFXC, DEXFXF) (152kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 1.6 HDi (RC8HZB) (80kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 1.8 16V (92kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 1.8 16V (RC6FZB) (85kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 2.0 16V (RCRFJB, RCRFJC) (103kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 2.0 HDi (RCRHRH) (100kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 2.2 HDi (125kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 2.2 HDi (120kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 2.2 HDi (RC4HXE) (98kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 3.0 Carlsson HP (173kW)
- CITROËN C5 II (RC_) 3.0 V6 (RCXFUF) (152kW)
- CITROËN C5 II Break (RE_) 1.6 HDi (RE8HZB) (80kW)
- CITROËN C5 II Break (RE_) 1.8 16V (92kW)
- CITROËN C5 II Break (RE_) 1.8 16V (RE6FZB) (85kW)
- CITROËN C5 II Break (RE_) 2.0 16V (RERFJB, RERFJC) (103kW)
- CITROËN C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) (100kW)
- CITROËN C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (125kW)
- CITROËN C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (120kW)
- CITROËN C5 II Break (RE_) 2.2 HDi (RE4HXE) (98kW)
- CITROËN C5 II Break (RE_) 3.0 V6 (REXFUF) (152kW)
- CITROËN C5 II karoserie/kombi (RE_) 1.6 HDi (80kW)
- CITROËN C5 II karoserie/kombi (RE_) 1.8 (85kW)
- CITROËN C5 II karoserie/kombi (RE_) 2.0 (103kW)
- CITROËN C5 II karoserie/kombi (RE_) 2.0 HDi (100kW)
- CITROËN C5 karoserie/kombi (DE_, RE_) 2.0 HDi (66kW)
- CITROËN C5 karoserie/kombi (DE_, RE_) 2.0 HDi (79kW)
- CITROËN C5 karoserie/kombi (DE_, RE_) 2.0 HDi (80kW)
- CITROËN C5 karoserie/kombi (DE_, RE_) 2.2 HDi (98kW)